Hörmann Norge AS logo

Søk på stillingen

Stillingstittel
Service- og montasjeleder Bergen
Arbeidsgiver
Hörmann Norge AS
Sted
Bergen
Bergen
Sted
Hardangervegen 539
Haukeland
Søknadsfrist
07. november 2025

Bilde 1

Bilde 2

Tilbake til jobbsøk

Vil du lede vårt service- og montasjeteam i Bergen til nye høyder?

Hvert år selges og monteres det tusenvis av Hörmann-porter, dører og områdesikringsprodukter på det norske markedet. Vi har en stor service- og montasjeavdeling med mange dyktige medarbeidere, fordelt på seks ulike lokasjoner. Vi søker nå en service- og montasjeleder til vår avdeling i Bergen.

Du vil lede et team av montører og serviceteknikere, og være en nøkkelperson i å sikre effektiv drift, høy kvalitet og god kundetilfredshet.

Vi ser etter deg som har god struktur, evne til å planlegge fremover, og som takler høyt tempo og stress på en trygg og profesjonell måte
Vi har kundefokus i alt vi gjør, og arbeider hardt hver dag for å være en pålitelig og forutsigbar samarbeidspartner for våre kunder.
Hverdagen hos oss holder et høyt tempo og består av varierte oppgaver. Vi er et godt team, har respekt for hverandre og er opptatt av å opprettholde trivsel og godt miljø. 

 

Ansvarsområder

  • Lede og utvikle montasje- og serviceteamet i Bergen
  • Planlegge og koordinere oppdrag, ressurser og logistikk
  • Sikre effektiv drift og etterlevelse av HMS og kvalitetsrutiner
  • Ha aktiv dialog med kunder og sikre god oppfølging
  • Delta i byggemøter og følge opp større prosjekter on-site
  • Samarbeide tett med salgsavdeling og prosjektledere
  • Bidra til kontinuerlig forbedring og optimalisering av arbeidsprosesser

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring med ledelse, planlegging og koordinering – gjerne fra bygg, industri eller service
  • God struktur og evne til å holde oversikt over mange parallelle prosesser
  • Trygg i møte med kunder og samarbeidspartnere
  • Teknisk forståelse er en fordel, men ikke et krav
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
  • Erfaring med bruk av digitale verktøy for planlegging og oppfølging

 

Har du ikke ledererfaring, men er strukturert, god til å planlegge og trives med ansvar? Da oppfordrer vi deg også til å søke – vi verdsetter egenskaper og potensial like høyt som erfaring

 

Personlige egenskaper

  • Strukturert og systematisk
  • God til å planlegge og prioritere
  • Trives med høyt tempo og mange baller i luften
  • Trygg og tydelig leder med evne til å motivere
  • Løsningsorientert og serviceinnstilt
  • God på relasjonsbygging og samarbeid

 


Vi tilbyr: 
Hörmann-konsernet er svært opptatt av vårt ansvar for kommende generasjoner, og har gjennom mange år hatt et engasjement for miljø og klimavern. Vi motiverer våre medarbeidere og leverandører til å finne løsninger for en mer klimavennlig fremtid. Når alle bidrar, kan vi gjøre en forskjell. 
Vi har fokus på inkludering og mangfold, vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. 
Videre tilbyr vi et godt arbeidsmiljø, konkurransedyktige betingelser, gode pensjon og forsikringsordninger, utviklingsmuligheter og fleksibilitet. 

Om arbeidsgiver

Hörmann-gruppen er Europas ledende leverandør av porter og dører. Gjennom å legge vekt på innovasjon, kvalitet og nærhet til kundene og markedet, har konsernet vokst gjennom mange tiår. Hörmann Norge har 135 ansatte og vårt hovedkontor- og lager ligger i Søgne. I tillegg har vi avdelingskontorer i Bergen, Oslo, Stavanger, Trondheim og Tromsø, samt et nettverk av forhandlere over hele landet. Omsetningen i Norge ligger på ca 400 mill NOK.

Kontaktperson(er)

Stine Hofstad

Stine Hofstad

Seniorrådgiver Search & Selection
stine.hofstad@personalhuset.no
98295264