Hörmann Norge AS logo

Søk på stillingen

Stillingstittel
Avdelingsleder sentral service
Arbeidsgiver
Hörmann Norge AS
Adresse
Østre Lohnelier 75
Sted
SØGNE
Søknadsfrist
10. september 2025

Tilbake til jobbsøk

Sentral og spennende rolle hos Europas ledende leverandør av porter og dører

Avdelingsleder sentral service 

Hörmann Norge søker avdelingsleder sentral service, til et 12 måneders vikariat. 

Stillingen har både operative og administrative oppgaver og byr på en variert arbeidshverdag. Du vil få en nøkkelrolle i å sikre effektiv drift og høy kundetilfredshet i vår serviceavdeling, og du får mulighet til å være med å påvirke og utvikle en sentral funksjon i organisasjonen. Du blir en del av et engasjert team med fokus på kvalitet, samarbeid og kontinuerlig forbedring.

Arbeidssted er ved hovedkontoret i Søgne og stillingen rapporterer til servicesjef. 

Ansvar og arbeidsoppgaver: 
  • Personalansvar for servicemedarbeidere i sentral serviceavdeling
  • Motivere og følge opp medarbeidere for å sikre trivsel og måloppnåelse
  • Daglig ledelse og fordeling av oppgaver
  • Utarbeidelse av rapporter og generell bistand til servicesjef
  • Kundebehandling via telefon
  • Opprettelse av serviceordre og nye kunder i SAP
  • Bistand i planlegging og delegering av jobber
  • Godkjenning av timer og fakturagrunnlag
  • Fakturering og oppfølging av serviceavtaler
  • Sikre at serviceoppdrag avsluttes i henhold til retningslinjer
Ønskede kvalifikasjoner: 
  • Erfaring med personalledelse/ledelse er ønskelig 
  • Relevant utdanning og/eller arbeidserfaring 
  • God system- og IT-forståelse, erfaring fra SAP vil være en fordel 
  • Sterke kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig
  • Nøyaktig og strukturert arbeidsstil
  • Økonomisk forståelse og evne til å følge prosedyrer
Personlige egenskaper: 
  • Ryddig og strukturert
  • Tydelig og vennlig kommunikator
  • Trives med en hektisk hverdag
  • Lærevillig og løsningsorientert
  • Resultatorientert og ansvarsbevisst

Vi tilbyr: 
Hörmann-konsernet er svært opptatt av vårt ansvar for kommende generasjoner, og har gjennom mange år hatt et engasjement for miljø og klimavern. Vi motiverer våre medarbeidere og leverandører til å finne løsninger for en mer klimavennlig fremtid. Når alle bidrar, kan vi gjøre en forskjell. 
Vi har fokus på inkludering og mangfold, vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. 
Videre tilbyr vi et godt arbeidsmiljø, konkurransedyktige betingelser, gode pensjon og forsikringsordninger, utviklingsmuligheter og fleksibilitet. 

For ytterligere informasjon er du velkommen til å ta kontakt med vår samarbeidspartner på rekruttering, Personalhuset ved Elisabeth Hammersmark eller Henriette Iglebæk. Alle henvendelser behandles konfidensielt. 


Er du vår nye kollega? Vi ser frem til å høre fra deg! 
 

Om arbeidsgiver

Hörmann-konsernet er et internasjonalt selskap i sterk vekst innen bygg- og anleggsbransjen. Porter, dører, lastesystemer, motorer, områdesikring og lagringssystemer produseres ved 40 høyt spesialiserte fabrikker for markedene i Europa, Nord-Amerika og Asia. Våre produkter selges over hele verden, og vi har over 100 individuelle salgssteder i mer enn 40 land. Med over 6000 ansatte har vi som 100 % familieeid selskap, oppnådd over 1 milliard euro i salg. Hörmann Norge har 135 ansatte og vårt hovedkontor- og lager ligger i Kristiansand. I tillegg har vi avdelingskontorer i Bergen, Oslo, Stavanger, Trondheim og Tromsø, samt et nettverk av forhandlere over hele landet. Omsetningen i Norge ligger på ca 400 mill NOK.

Kontaktperson(er)

Henriette Iglebæk

Henriette Iglebæk

Seniorrådgiver Search & Selection
henriette.iglebaek@personalhuset.no
+4797097222 / +4797097222
Elisabeth Hammersmark

Elisabeth Hammersmark

Rådgiver
elisabeth.hammersmark@personalhuset.no
+4748218100