Annonsepakke 4

En komplett pakke for bred annonsering av stillingsannonsen på SoMe og i aviser

Video, artikkelintervju, annonsering i nettavis og i sosiale medier - i denne pakken får du alt av hva vår markedsavdeling har å tilby. I tillegg legger vi mer penger bak annonsene slik at din bedrift får best mulig eksponering mot de rette kandidatene. En rekrutteringsprosess er en gylden mulighet for å styrke bedriftens employeer brand og med denne pakken får dere god lokal markedsføring av både selskapet og den aktuelle stillingen.


  

Denne annonsepakken inneholder: 

  

 Teaserannonse eksempel

Teaserannonse

En enkel banner som publiseres og annonseres ut på Facebook og Instagram for å skape oppmerksomhet rundt stillingen før den blir publisert. Denne blir gjerne lagt ut 3-4 dager før selve annonseringsperioden.

  

SoMe-video

Det er ikke nødvendigvis slik at drømmekandidaten aktivt søker jobber. Derfor kan det være viktig å fange passive arbeidssøkeres oppmerksomhet. Vår erfaring viser at video er et effektiv verktøy for å nå disse kandidatene. Markedsavdelingsavdelingen vår lager en skreddersydd video som speiler deres merkevare og stilling. Video deles og annonseres på Facebook, Instagram og LinkedIn. 

Se eksempelvideoer her: https://vimeo.com/showcase/9855220 

  

Finn stillingsannonse + finn effekt premium

Finn.no annonse utarbeides og publiseres på godkjennelse av kunde.

Med Finn effekt premium tar man i bruk avanserte algoritmer for å spore relevante kandidater på tvers av Schibsteds nettsider og Facebook. Effekt-annonsen vises kun til relevante kandidater som ikke har sett annonsen din. I tillegg vises annonsen øverst i resultatlisten inne på Finn Jobb. Ønsker du å lære mer om effekt-produktet? Klikk her!

  

  Nettavisannonser eksempel

Nettavisannonsering

Vi produserer 5 ulike formater skreddersydd til dine ønskede nettaviser. Annonsene vises i valgte nettaviser i et tilpasset geografisk område og målgruppe. Med en slik annonsering får man bred eksponering både lokalt (og nasjonalt om ønskelig) og dermed en spesielt god markedsføring av både selskapet og den aktuell stillingen.

Artikkelintervju eksempel

Artikkelintervju/landingsside

Med et artikkelintervju/landingsside får man en naturlig forlengelse av stillingsannonsen. Gjennom intervju av ansvarlig leder og bilder fra bedriften skaper man et dypere og bedre inntrykk av arbeidsplassen, miljøet og oppgavene til de potensielle kandidatene. Tilbakemeldinger fra kandidater viser at de en slik landingsside gjorde at de følte seg tryggere på om at dette var den rette jobben for dem. Klikk her for å se hvordan en slik landingsside kan se ut.

 På plass annonse eksempel

På plass-annonse

En på plass-annonse gir en introduksjon av den nyansatte på Facebook og LinkedIn og annonseres når den ansatte har begynt i jobben. En slik annonse skaper ofte stort engasjement internt hos kunden og er en hyggelig sak å dele både for selskapet og nyansatte. På plass-annonser kan dermed bidra til å styrke selskapets employer brand.

Tilleggsprodukter

  

  

Ekstra postnummer

Skal du ansatte og tror at aktuelle kandidater befinner seg i andre byer i nærheten av arbeidsplassen, eller har dere flere arbeidssteder hvor jobben kan utføres? Nå kan du legge til inntil fire arbeidssteder i tillegg til hovedadressen i stillingsannonsen din på Finn.no.

  

  

Stillingskarusell i lokal nettavis

Ønsker du å nå ut i lokalmiljøet? Med dette produktet er du garantert synlighet i din lokale nettavis. Annonsen er ikke begrenset til en spesifikk målgruppe, men kan vises til alle som leser nettavisen i en gitt periode.

 
 
 

Tilbake til annonsepakker