Personalhuset AS logo

Søk på stillingen

Stillingstittel
Konsulent
Arbeidsgiver
Personalhuset AS
Adresse
Solheimsgaten 15
Sted
BERGEN
Søknadsfrist
Vi intervjuer fortløpende

Tilbake til jobbsøk

Kundebehandler IT-Servicedesk i 100% stilling hos Eviny

Hva søker vi?

For Eviny AS sin IKT avdeling søker vi nå en kundebehandler til deres IT-Servicedesk. IT Servicedesk besvarer feilmelding- og brukerstøtte- henvendelser fra Eviny -og BKK-ansatte på telefon og gjennom virksomhetens systemer.

Arbeidsoppgaver

  • Besvarer feilmelding- og brukerstøtte- henvendelser fra Eviny og BKK ansatte 
  • Betjene kundene ved bruk av fjernstyring og ved personlig oppmøte
  • Klargjøre PC-utstyr for brukere, og for utrangering
  • IT servicedesk er både  1- og 2- linje for selskapets IT-henvendelser

Arbeidstid

Arbeidstid: 07:00-15:30. 100% stilling.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Ønskelig med fagbrev innen IKT  med interesse for IT-drift, eller lignende
  • Utdannet IT-ingeniør
  • Må like å ha telefon som hovedverktøy - og er komfortabel med å snakke med mange ulike mennesker.
  • Ønskelig med erfaring fra kundeservice.
  • Evner å være serviceinnstilt og nøyaktig selv under høyt arbeidspress.
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.

Personlige egenskaper

  • Initiativrik og løsningsorientert.
  • Ansvarsbevisst - tar eierskap til oppgavene.
  • Utpreget serviceinnstilling, kundefokus og gode samarbeidsevner.
  • Strukturert, pliktoppfyllende og nøyaktig.
  • God systemforståelse

Vi tilbyr

  • Innleie med mulighet for fast ansettelse.
  • Konkurransedyktige betingelser

Avsluttende tekst

For å søke på våre stillinger ønsker vi at du registrerer din CV med fullstendig informasjon i vårt system (pass på at alle områder, inkludert praksis, utdanning, kurs, ferdigheter, etc. er grundig fylt ut med kommentar om arbeidsoppgaver/ansvarsområder. 


 

Kontaktperson(er)

Olav Hellesund

Rådgiver
olav.hellesund@personalhuset.no
+4798295265